menusearch
musicaref.ir

اجرای کنسرت «آرون افشار» در تاجیکستان

۱۴۰۰/۷/۱۰ شنبه
(0)
(0)
اجرای کنسرت «آرون افشار» در تاجیکستان
اجرای کنسرت «آرون افشار» در تاجیکستان

آرون افشار خواننده، نوازنده و آهنگساز پاپ با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش خبر از اجرای کنسرت در روز “دوشنبه”در کشور تاجیکستان” داد. او در پست فضای مجازی‌اش گفت: ” استقبال ۲۲ هزار نفری مردم، ممنون از مهمان نوازیشون تشکر از همه عزیزانی که برای برگزاری این اجرا زحمت کشیدن.”

 

آرون افشار از خوانندگان محبوب ایرانی است که توانست با آهنگ معروف خود به نام “جانم باش”، شهرت بسیاری را برای خود کسب کند. هرچند که ما او را با اسم آرون افشار می‌شناسیم اما نام اصلی وی، وحید افشار است. وی در یک خانواده هنری در سال 1377متولد شده است.

جالب است بدانید پدر او با نام حبیب افشار، یک خواننده و نوازنده پیانو است. وی همچنین در خانواده یک برادر کوچکتر و نوجوان دارد که نام وی عارف است و در سال ۱۳۹۰ به دنیا آمده است. عارف نیز ره روی راه برادر و پدرش، در حال آموزش موسیقی است و به این حرفه علاقه بسیاری دارد.

این هنرمند کشورمان در حال حاضر ازدواج نکرده است و مجرد است. از دیگر نکات مهمی که می‌توان در مورد زندگی وی بیان کرد، بایستی به علاقه وی به موسیقی از همان دوره کودکی اشاره نمود که از همان دوران به ساز گیتار علاقه داشت و آموختن موسیقی را از سنین خردسالی (۷ – ۸ سالگی) با ساز گیتار شروع نمود.

در این دوره همچنین پیانو از دیگر سازهایی بود که در کودکی شروع به آموزش آن کرده است. واضح است که داشتن خانواده‌ای هنری و پدری خواننده و نوازنده در علاقمندی و استعدادیابی آرون افشار نقش بسزایی داشته است. وی در نوجوانی و جوانی نیز در مراسم‌ها شرکت می‌کرد و هنر خود را به رخ دیگران می‌کشید.

منبع: خبرگزاری شنو

تاریخ انتشار: شنبه 1400/07/10

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر